نظارت‌های مستمر رضایت زائران اربعین را افزایش داد

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کرمانشاه از بهبود کیفیت خدمات در حوزه تاسیسات گردشگری این شهرستان خبر داد و تاکید کرد نظارتهای دقیق و مستمر، به ویژه در ایام پرتردد اربعین حسینی، موجب افزایش رضایت مسافران و کاهش چشمگیر شکایات شده است.

به‌گزارش میراث‌آریا، فردین زارعی امروز پنجشنبه ۲۳ مردادماه ۱۴۰۴ با اشاره به حجم بالای مسافرت‌ها و تردد گسترده زائران اباعبدالله الحسین (ع)، اظهار کرد: این اداره برنامه‌ریزی‌های دقیقی را با همراهی کارشناسان مجرب و همکاری دستگاه‌های مرتبط از ابتدای سال‌جاری آغاز کرده است که این برنامه‌ها در قالب ستاد سفر شکل گرفته و با شروع ایام اربعین حسینی بدون وقفه ادامه دارد.

رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کرمانشاه، ضمن قدردانی از زحمات مجریان طرح نظارت اربعینی، افزود: تلاش‌های همکاران ما ، معاونت گردشگری و دستگاه‌هایی مانند بهداشت، تعزیرات و صنعت، معدن و تجارت باعث شده است که امسال کم‌ترین میزان شکایات ثبت شود و رضایت مسافران به شکل چشمگیری افزایش یابد.

اوادامه داد:  عمده تاسیسات گردشگری استان در شهرستان کرمانشاه قرار دارد و هدف این اداره ارائه بهترین خدمات گردشگری با حفظ کیفیت بالا برای میهمانان و مسافران است.
رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کرمانشاه در خاتمه تصریح کرد: در تلاش هستیم که این برنامه‌های نظارتی تا پایان سال با قوت ادامه یابد تا شاهد ارتقای هرچه بیشتر حوزه گردشگری در این منطقه باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1404052401505
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha