به گزارش میراثآریا، این برنامه در راستای اجرای سیاستهای دولت مبنی بر تقویت ارتباط دوسویه میان مردم و مسئولان و همچنین تسریع در رسیدگی به مسائل و مطالبات مردمی انجام میشود. شهروندان میتوانند از طریق شماره تلفن ۱۱۱ سامانه سامد، مسائل و مشکلات خود در حوزههای میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی را مطرح کرده و پاسخ لازم را از سرپرست ادارهکل دریافت کنند.
سامانه سامد به عنوان پل ارتباطی مردم و دولت، فرصتی را فراهم میکند تا بدون واسطه، دغدغهها و درخواستهای عمومی به گوش مدیران اجرایی استان و کشور برسد.
حضور سرپرست میراثفرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان در این سامانه، علاوه بر رسیدگی سریع به مطالبات مردمی، زمینهساز افزایش اعتماد عمومی و مشارکت اجتماعی در حوزههای میراثفرهنگی، توسعه گردشگری و رونق صنایعدستی خواهد بود.
انتهای پیام/

نظر شما