بهگزارش میراث آریا، روز شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۴ در جریان این برنامه هماستانیها از نقاط مختلف با تماس تلفنی از طریق سامانه ۱۱۱، مسائل، مشکلات و خواستههای خود در حوزههای مرتبط با میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی با مدیرکل در میان گذاشتند و پاسخهای لازم را به صورت شفاف و مستقیم دریافت کردند.
حسینی در حاشیه این برنامه ضمن تأکید بر اهمیت تعامل مستمر با مردم گفت: سامانه سامد، فرصتی ارزشمند برای شنیدن صدای مردم و حرکت در مسیر حل مشکلات با مشارکت و همدلی بیشتر است. ما خود را موظف میدانیم که با دقت و جدیت، مطالبات مردمی را پیگیری کنیم.

او افزود: بخش زیادی از دغدغههای مطرحشده در این ارتباطات، مربوط به حفظ و احیای بناهای تاریخی، رونق گردشگری روستایی، ایجاد زیرساختهای لازم در مناطق گردشگرپذیر و حمایت از فعالان صنایعدستی بود که به طور دقیق ثبت و جهت بررسی و اقدام، در دستور کار قرار گرفت.
گفتنی است سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد ۱۱۱) به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولان بستری برای شنیدن صدای شهروندان و پاسخگویی شفاف دستگاههای اجرایی فراهم کرده و بهصورت دورهای میزبان مدیرانکل دستگاههای مختلف در سطح استان است.
انتهای پیام/
نظر شما