به گزارش میراث آریا، سیدجواد موسوی در جلسه با هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان خراسان رضوی که به میزبانی اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و خراسان رضوی به مناسبت هفته گردشگری برگزار شد، اظهار کرد: ظرفیتهای ارتباطی دستگاههای اجرایی باید در مسیر اطلاعرسانی از داشتههای استان قرار گیرد.
مدیر کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی خراسان رضوی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی یادآور شد: مشهد همواره مورد تهاجم اطلاعرسانیهای مسموم است که در آستانه مناسبتهای خاص و ویژه برخی افراد اخباری را منتشر میکنند که تصویری نامناسب از مشهد مخابره میکند و بر حضور زائران و مسافران در این شهر تاثیر میگذارد.
او افزود: با وجود خدمات بسیار ارزندهای که در مشهد و خراسان رضوی به زائران و گردشگران ارائه میشود اما آنچه بیشتر مورد توجه برخی رسانهها قرار میگیرد برخی کاستیها و چالشهاست.
موسوی گفت: روابط عمومی دستگاههای اجرایی کمک کنند تا ظرفیتها و فرصتهای ویژهای که در این استان وجود دارد را معرفی کنیم.
او با اشاره به اقداماتی که کمتر مورد توجه قرار گرفته است، افزود: طی چند سال اخیر ۱۳ خانه تاریخی مشهد احیا و بهرهبرداری شده است و جریانی از توجه به خانههای تاریخی ایجاد شده است.
مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به حضور میلیونی زائران داخلی و خارجی مشهد، این شهر ظرفیت ملی و بینالمللی برای فروش صنایعدستی دارد.
انتهای پیام/

نظر شما