به گزارش میراث آریا، جلسهای با هدف بررسی راهکارهای ارتقای سطح کیفی خدمات اقامتی، بهبود استانداردها و تعیین سازوکارهای مناسب نرخگذاری در تاسیسات گردشگری در چارچوب چشمانداز برنامه هفتم توسعه کشور، با حضور اسماعیل برات، معاون ادارهکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری وزارت میراثفرهنگی، رئیس جامعه هتلداران استان و کارشناسان حوزه نظارت برگزار شد.
معاون گردشگری استان مرکزی در این جلسه گفت: در این نشست افزایش کیفیت خدمات، رعایت استانداردهای ملی و بینالمللی و شفافیت در نرخگذاری از جمله مؤلفههای این نشست بودـ
مسعود فرخی با تأکید بر ضرورت همافزایی میان دستگاههای نظارتی، تشکلهای حرفهای و فعالان بخش خصوصی افزود: وزارت میراثفرهنگی در چارچوب برنامه هفتم توسعه به دنبال ایجاد نظام جامع نظارت ارزیابی و استانداردسازی خدمات گردشگری است تا زمینه رقابت سالم و افزایش بهرهوری در واحدهای اقامتی و پذیرایی فراهم شود.
او با اشاره به ظرفیتهای متنوع استان در حوزه گردشگری ادامه داد: ادارهکل با همکاری جامعه هتلداران و بخش خصوصی، برنامههایی برای آموزش، استانداردسازی خدمات و بهروزرسانی تعرفهها بر اساس شاخصهای واقعی تدوین کرده است.
معاون گردشگری مرکزی در پایان تصریح کرد: همافزایی میان دولت و بخش خصوصی کلید دستیابی به خدمات مطلوب و ایجاد رضایت در گردشگران است استان مرکزی با برخورداری از موقعیت جغرافیایی ممتاز، ظرفیتهای تاریخی و طبیعی و زیرساختهای اقامتی در حال رشد، میتواند به یکی از مقاصد مهم گردشگری داخلی تبدیل شود.
انتهای پیام/

نظر شما