به گزارش میراث آریا، محمد ثابت اقلیدی، سرپرست معاونت توسعه مدیریت اداره کل استان تهران گفت: مرمت و بازسازی معاونت گردشگری استان تهران به منظور ارتقای کیفیت خدماترسانی به مراجعان و تسریع در انجام امور اجرایی به پایان رسیده است. این اقدام با هدف بهبود کارایی و تسهیل فرآیندهای اداری در جهت پاسخگویی بهتر به نیازهای مردمی و فعالان حوزه گردشگری از مردادماه ۱۴۰۴ آغاز و در آبانماه به پایان رسیده است.
او افزود: هدف اصلی این پروژه، ایجاد محیطی کارآمدتر برای کارکنان و مراجعان است، تا به این ترتیب صنعت گردشگری استان تهران که از اهمیت ویژهای برخوردار است، با توانمندی بیشتری به پیشرفت خود ادامه دهد.
ثابت اقلیدی گفت: این پروژه شامل بهسازی فضاهای اداری، نصب و بهروزرسانی سیستمهای فناوری اطلاعات و تجهیز دفاتر با امکانات مدرن بوده است که با اتمام این بازسازیها، خدماتی با کیفیت بالاتر و سرعت بیشتر به تمامی مراجعان، گردشگران و فعالان حوزه گردشگری ارائه خواهد شد.
معاون توسعه مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: تمامی اقدامات انجام شده با رعایت اصول زیستمحیطی و استانداردهای پایداری انجام شده است تا در کنار بهبود خدمات، مسئولیت اجتماعی و محیطی نیز به درستی رعایت شود.
انتهای پیام/
نظر شما