ارتقای کیفیت خدمات گردشگری با نظارت مستمر محقق می‌شود

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان هرمزگان، از بازدید کارشناسان عالی حوزه نظارت و ارزیابی وزارت میراث‌فرهنگی از شرکت‌های عامل تطبیق و دفاتر خدمات مسافرتی بند «ب» استان خبر داد.

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، فرزانه زاهدی روز پنجشنبه ۴ دی ماه ۱۴۰۴ با بیان اینکه این بازدیدها در راستای اجرای وظایف نظارتی و ارتقای سطح کیفی خدمات گردشگری انجام شد، گفت: هدف از این اقدام، بررسی عملکرد شرکت‌های عامل تطبیق در فرآیند ارزیابی تأسیسات گردشگری و همچنین سنجش میزان رضایت‌مندی گردشگران از خدمات ارائه‌شده در دفاتر خدمات مسافرتی بود.

او افزود: در جریان این بازدید، شاخص‌هایی همچون کیفیت ارائه خدمات، نحوه پاسخگویی و اطلاع‌رسانی، رعایت ضوابط و مقررات ابلاغی، عملکرد کارشناسی در ارزیابی تأسیسات گردشگری، مستندسازی فرآیندها و میزان انطباق فعالیت‌ها با استانداردهای تعیین‌شده مورد ارزیابی قرار گرفت.

سرپرست معاونت گردشگری هرمزگان تصریح کرد: در پایان این بازدید، مقرر شد موارد قابل اصلاح به‌صورت مکتوب به واحدهای مربوطه ابلاغ و اقدامات لازم برای ارتقای سطح خدمات گردشگری و افزایش رضایت‌مندی گردشگران در دستور کار قرار گیرد.

زاهدی همچنین از برگزاری نشست سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان با کارشناسان عالی حوزه نظارت و ارزیابی وزارتخانه خبر داد و گفت: در این نشست، موضوعات مرتبط با بهبود فرآیندهای نظارتی و ارتقای عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر 1404100400278
دبیر مهدی ارجمند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha