به گزارش خبرنگار میراثآریا، پروانه حیدری امروز جمعه ۵ دی در این بازدید، بر ضرورت ارتقای بستهبندی محصولات صنایعدستی، کاربردیسازی تولیدات متناسب با نیاز بازار و همچنین طراحی پکیجهای مناسب برای هدیه تأکید کرد.
معاون دفتر بازاریابی و تجاریسازی وزارت میراث فرهنگی، بستهبندی مناسب و خلاقانه را یکی از ارکان اصلی موفقیت در فروش و حضور مؤثر محصولات صنایعدستی در بازارهای داخلی و خارجی دانست.
او همچنین با اشاره به ظرفیت بالای صنایعدستی بندرکنگ، بر لزوم برنامهریزی برای افزایش ارزش افزوده محصولات از طریق نوآوری در طراحی، توجه به سلیقه مصرفکننده و ایجاد بستههای هدیه متنوع تأکید کرد و این اقدامات را گامی مؤثر در جهت توسعه بازار و حمایت از هنرمندان محلی عنوان کرد.
در پایان این بازدید، مسائل و پیشنهادهای مطرحشده از سوی فعالان خانه صنایعدستی بندرکنگ مورد بررسی قرار گرفت و بر تداوم حمایتها و همکاریهای لازم در مسیر تجاریسازی محصولات صنایعدستی تأکید شد.
انتهای پیام/

نظر شما