نشست مشترک سیدرضا صالحیامیری، وزیر میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی و حجتالاسلام والمسلمین سیدعلی قاضیعسکر، تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، روز دوشنبه اول تیرماه ۱۴۰۵ با محوریت توسعه همکاریهای مشترک، احیای ظرفیتهای تمدنی شهرری، مرمت و صیانت از بافت تاریخی، توسعه گردشگری زیارتی و معرفی دستاوردهای علمی و فرهنگی آستان برگزار شد.
نظر شما