عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر گروهی از هنرمندان به تاجیکستان گفت: ایجاد موازنه در ارتباطات بینالمللی و فرهنگی با دیگر کشورها به ویژه همسایگان یکی از تغییراتی است که امروز شاهد آن در سیاستهای خارجی دولت سیزدهم هستیم.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با تقدیر و تشکر از وزیر و مسئولین وزارت میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی گفت: «اقدام این وزارتخانه در برگزاری نخستین نکوداشت مفاخر میراثفرهنگی یک حرکت خوب و مبارک است و امیدواریم در آینده توسعه یابد.»