\"شارن تود\" مدير تحقيقات و بازاريابي اين شورا با اشاره به اينکه بدون صدور چين مدارکي و قبول مقامات طرفين تورهاي گردشگري چين نميتوانند به ناميبيا سفر کنند و يا به تبليغ بستههاي پيشنهادي تورهاي خود بپردازد، گفت: ناميبيا نه تنها مشتاق آن است که بهيکي از بازارهاي گردشگري تبديل شود، بلکه ميکوشد تا با افزايش ورود گردشگران فرصتهاي شغلي و تجاري خود را بالا ببرد.
وي با اشاره به بودجه 6 ميليون دلاري دولت براي بازاريابي اجراي برنامهها در چين افزود: چين دروازهاي براي ورود ناميبيا به آسياي شرقي است که دولت تمام تلاش خود را براي توسعه گردشگري تجاري، تفريحي و جذب بازارهاي آن انجام ميدهد.
وي افزود: با توجه به رشد روز افزون گردشگري خارجي اين سرزمين اميدواريم. سفر به حوزه آفريقا را در راس انتخابهاي مسافران چيني قرار دهيم.
وي تصريح کرد: اگر چه مصر، کنيا و آفريقاي جنوبي در طول 5 سال گذشته راه را براي اين سفرها باز کردهاند، ناميبيا ميکوشد با استفاده از موقعيتهاي ايجاد شده بيشترين استفاده ممکن را از بازارهاي چين ببرد.
بنابراين گزارش، تود به همراه \"کلوديا لوک\" مدير بازاريابي شوراي گردشگري ناميبيا با سفر به پکن به گوآنکز و هنگکنگ و شرکت در کارگاههايي که در زمينه جاذبههاي ناميبيا برگزار شد، اطلاعتات وسيعتري را در اختيار شهروندان و رسانههاي چيني قرار دادند.
تود در اين مورد گفت: گردشگران چيني بسيار مشتاقند که در مدت 10 روز به دو يا سه کشور سفر کنند، علاوه بر آنکه بسياري از آنها علاقهمند به شکار و سفر در ماههاي ژانويه و فوريه هستند که اين زمان فصل رکود گردشگري در ناميبيا است که با جذب آنها ميتوان اين رکود را جبران کرد.
وي تصريح کرد: حيات وحش، گونههاي نادر پرندگان، زيباييهاي طبيعي و چشماندازها، صنايعدستي و رويدادهاي فرهنگي و سنتي از مهمترين علاقهمنديهاي مردم چين به شمار ميرود که ناميبيا همه آنها را در اقصي نقاط کشور دارد.
بنابراين گزارش، روز جمعه يک گروه 11 نفره از گردشگران چيني، مديران تورها و خبرنگاران براي ديدار از ناميبيا و جاذبههاي آن به اين کشور سفر کردند.
S/H/108
انتهای پیام/