وي ادامه داد: در سال گذشته امارات عربي متحده دومين بازار بزرگ خاورميانه آفريقاي جنوبي بوده و توانسته در رده بيست و دومين مقصد صادرات اين کشور قرار بگيرد.
براساس ارزيابيهاي انجام شده از سوي وزارت بازرگاني آفريقاي جنوبي تا ماه آوريل سال جاري حدود 7 درصد در روابط تجاري دوجانبه دو کشور شد ديده شده و با توجه به اينکه امارات به عنوان سکوي پرتابي در حوزه خاورميانه به شمار ميرود که ميتواند باعث گشايش درهايي جديد براي رابطه ميان آفريقاي جنوبي و آسياي جنوبي شود.
مسئولان اين کشور در تلاشند علاوه بر افزايش صادرات موادي چون طلا، فلز، آهن، مواد غذايي و تجهيزات حمل و نقل، روابط خود را در حوزه گردشگري و تبادل گردشگران نيز توسعه دهند و سرمايهگذاريهايي جديد را در اين بخش انجام دهند.
S/H/108
انتهای پیام/