وي با اشاره به اختصاص بودجه 120 ميليون دلاري در اجراي طرحهاي ارائه شده گفت؟ به منظور پخش فيلمها و آگاهيهاي تبليغاتي که به معرفي 5 منطقه گردشگري مهم ترکيه ميپردازد تفاهمنامههايي را با شرکتهاي خارجي مستقر در آمريکا امضا کردهايم.
\"کوک\" افزود: در تقسيم بنديهاي خود کشورهاي حوزه درياي مديترانه و اروپاي جنوبي را در بخش نخست قرار دادهايم، آمريکا در بخش دوم و انگلستان، کشورهاي اسکانديناوي و حوزه بالتيک در بخش سوم قرار گرفتهاند، که با کمک آژانسهاي هر منطقه طرحهاي خود را اجرا خواهيم کرد.
خاطرنشان ميشود، با توجه به افزايش بي شمار گردشگران استانبول در سالهاي اخير، وزارت گردشگري ترکيه طرحهاي تبليغاتي خاصي را به اين شهر اختصاص داده و با کمک آژانسهاي تبليغاتي خارجي اقدام به نصب بيلبوردهاي گردشگري در ساير کشورها از جمله آلمان کرده است.
سال گذشته يکي از شرکتهاي تبليغاتي آلماني با ارائه بهترين تبليغات گردشگري ترکيه در اروپا و آمريکا موفق به دريافت جايزه ويژه اين کشور شد.
S/H/108
انتهای پیام/