بيزانس، از مسئولان IATA گفت: اگر در گذشته هزينه توليد يک بليط 10 دلار بود امروز اين هزينه به يک دلار رسيده است و همين موضوع بيش از 3 ميليارد دلار سود براي ما داشته است.
آغاز اين طرح از ژوئن 2004 شروع شد زماني که تنها 18 درصد از بليط هاي فروخته شده الکترونيکي بودند. اما امروز اين آمار به بيش از 93 درصد رسيده است.
در حال حاضر مالزي پيشگام ترين کشور در زمينه خدمات الکترونيکي در جهان با رشدي 95 درصدي است که اميد ميرود با همين افزايش تا ژوئن سال 2008 تمام خدمات هوايي خود را به صورت الکترونيکي انجام دهد.
M/109
انتهای پیام/