تبليغات اينترنتي، بهترين گزينه ارتقا صنعت گردشگري

به گزارش ميراث آريا (chtn)، کارشناسان معتقدند امروزه به سبب افزايش هزينه تبليغات از طريق برنامه‌هاي تلويزيوني، راديويي و چاپ آگهي‌هاي بازاريابي در روزنامه‌ها و مجله‌ها و بيلبوردهاي تبليغاتي بهترين گزينه سايت‌هاي اينترنتي خواهند بود.

توني يانگ، کارشناس مسائل اقتصادي گردشگري گفت: بحران مالي موجود جهان به زودي دو راه حل توسعه اقتصادي جديد را براي موسسه‌ها به وجود خواهد آورد.

وي افزود: اولين راه حل تغيير مکان رسانه‌اي آگهي دهندگان از جايگاه‌هاي سنتي آگهي دهي همچون راديو، تلويزيون و ... بوده زيرا محل اين رسانه‌ها ديگر توجيه پذير نيست و دومين راه کاهش بهاي ارزي برخي از کشورها است که موجب سرازير شدن گردشگران به سمت آنها خواهد شد.

در حال حاضر زمينه‌هاي متعدد گردشگري در جهان همچون هتل‌ها، تورهاي مسافرتي، سازمان‌هاي حمل و نقل دريايي و هواييف پارک‌هاي ملي و بسياري ديگر وجود دارند که يک کاربر براي به دست آوردن اطلاعات آنها نيازمند يک موتور جستجو‌گر اينترنتي است./109

انتهای پیام/

کد خبر 1387072961