معرفي لوگوي جديد سازمان گردشگري قطر در نمايشگاه WTM

به گزارش ميراث آريا (chtn)، مسئولان سازمان گردشگري قطر هدف خود از شرکت در اين نمايشگاه را ارتقا صنعت گردشگري اين کشور در بازارهاي اروپايي ذکر کرده‌اند.

احمد النوعيمي، رئيس سازمان نمايشگاه‌ها و گردشگري قطر گفت: هدف ما معرفي دستاوردهاي گردشگري کشور با تمرکز بر روي بخش‌هاي رفاهي گردشگري، اجلاس‌ها و نمايشگاه‌هاي برگزار شده در کشور و موسسه‌هاي‌ گردشگري است.

وي افزود: سعي کرده‌ايم با حضور در اين رويداد جهاني امکانات جديد قطر در بخش‌هاي مختلف هتلداري و گردشگري را با معرفي دستاوردهاي اين صنعت به عرضه بينندگان و شرکت‌کنندگان برسانيم.

Qaf، لوگوي جديد سازمان گردشگري قطر است که براي اولين بار در نمايشگاه WTM لندن معرفي خواهد شد.

اين نمايشگاه که از 10 نوامبر آغاز شده به مدت سه روز در شهر لندن برپا خواهد بود./109

انتهای پیام/

کد خبر 1387082018