مسئولان اين شرکت دوچرخهسازي که جاينت (Giant) ناميده مي شود در نظر دارند با امضاي تفاهمنامهاي با بزرگترين شرکت هواپيمايي اين کشور، چاينا ايرلاينز، و کاهش هزينه حمل دوچرخه، سالانه مبلغ سه ميليون دلار به درآمد کشور بيافزايند.
برگزاري يک تور دو روزه براي گردشگران در نيمه دوم سال 2009 و ترغيب گردشگران به استفاده از دوچرخه برنامه بعدي مقامات شرکت دوچرخهسازي جاينت محسوب ميشود.
بنابر گفته هاي صاحبان اين شرکت، انگيزه اصلي راه اندازي اين روش گردشگري، بيشتر از پول درآوردن، نهادينه کردن دوچرخه سواري در زندگي مردم بوده است. با اين وجود، آنها اميدوارند ميزان فروش خود تا پايان سال را بر خلاف وضعيت بحراني اقتصاد از مرز 350 هزار دستگاه بگذرانند./109
انتهای پیام/