هيچگونه تخلفي در اجراي آيين‌نامه خدمات اطلاعاتي مسافران روي نداده است

به گزارش ميراث آريا (chtn)، سازمان بين المللي حمل ونقل هوايي متهم شده بود که هيچ يک از دستور العمل‌هاي مندرج در آيين نامه خدمات اطلاعاتي مسافران مصوبه 29 مارس 2009 را رعايت نکرده است.

به گفته مقامات سازمان فن‌آوري و خدمات مسافرتي اروپا، آنچه که اين سازمان در ارائه اطلاعات مربوطه با مسافران تا به امروز در اختيار سازمان‌ها قرار داده برخلاف مفاد وارده در آيين‌نامه خدمات اطلاعاتي مسافران بوده است.

سخنگوي سازمان بين‌المللي حمل و نقل هوايي در پاسخ به ادعاي سازمان فن‌آوري و خدمات مسافرتي اروپا اعلام کرد اين سازمان از تمامي مفاد قانون تصويبي آگاه بوده و هيچگونه تخلفي را در ارائه مشخصات مسافران خود از تمامي شرکت‌هاي مرتبط با اين سازمان صورت نداده است.

وي افزود: هدف ما از برپايي چنين اجلاسي با مقامات دائمي قانون‌گذار، تضمين قانوني بودن اقداماتي است که تا کنون صورت گرفته است./109

انتهای پیام/

کد خبر 1388020140