تبت براي رفاه گردشگران،‌ مرکز خدمات گردشگري داير مي‌کند

به گزارش ميراث آريا(chtn)،‌اين طرح که با هزينه‌اي 16 ميليون يوآني به اجرا درخواهد آمد به ارائه خدماتي همچون اطلاع رساني به گردشگران، مشاوره، کمک‌هاي اوليه و غيره خواهد پرداخت.

به گفته مسئولان بخش گردشگري تبت، اين مرکز از سه بخش اصلي تشکيل شده که به سالن اطلاعات، سالن سوغاتي‌هاي بومي و نمايشگاهي از تصاوير مناطر گردشگري تقسيم شده است.

مجريان اين طرح معتقدند مرکز اطلاع رساني گردشگري، هسته اصلي توسعه گردشگري کشور به شمار رفته که پس از راه اندازي علاوه بر خدمات رساني به تورهاي مسافرتي براي گردشگران انفرادي نيز سودمند خواهد بود.

مقامات سازمان گردشگري تبت،‌ خدمات رساني اين مرکز همچون معرفي پيشينه تاريخي وفرهنگ ساکنان اين منطقه و مراکز رفاهي و گردشگري آن را همسان با داشته‌ها و امکانات ابن کشور اعلام کردند.

رئيس سازمان گردشگري لهاسا ورود 10 تا 20 تور گردشگري به اين منطقه تا ماه‌هاي آينده را محتمل دانسته و عنوان کرد مسافران مي توانند پيش از عزيمت به اين کشور از طريق تلفن يا سايت‌هاي اينترنتي، اطلاعات لازم را در مورد اقامت و خدمات موردنياز گردشگري به دست آورند./109

انتهای پیام/

کد خبر 1388052312