راکش کوما، رئيس سازمان توسعه صادرات صنايع دستي هند با اشاره به اينکه هدف اصلي از برپايي اين نمايشگاه شناسايي بازارهاي هدف جديد بوده افزود:تا پيش از اين بازارهاي سنتي هند را کشورهاي اروپايي، امريکا و مشتريان حوزه خليج فارس تشکيل ميدادند که انتظار مي رود با برگزاري چنين رويدادهايي در کشورهايي اين چنين، راه را براي جذب بازارهاي نو هموار سازيم.
وي خاطر نشان کرد: درحال حاظر آرژانتين با رشدي 12 درصدي در جذب محصولات صنايع دستي هند و خريد 3.13 ميليون دلاري اين محصولات در شرايط بحراني سال گذشته، به يکي از بازارهاي اصلي ما تبديل شده است.
اين جشنواره که به مدت 10 روز در آرژانتين برگزار شد،محصولات متنوعي همچون، اشيا تزييني کريسمس،اسباب و اثاثيه و جواهر آلات سنتي، منسوجات،لوازم خانگي، دکوراسيون داخلي منزل و محصولات ديگر را به نمايش گذاشته بود./109
انتهای پیام/