بازاريابي گردشگري سنگاپور، ديجيتالي مي‌شود

به گزارش ميراث آريا(chtn)، کن لاو،‌ معوان رئيس سازمان گردشگري سنگاپور گفت: اين سازمان مصمم است با تمرکز در بخش مشتري مداري و به منظور بهبود بازارهاي گردشگري خود، به تبليغات در رسانه‌هاي اجتماعي و بازارهاي سيار روي آورد.

وي خاطر نشان کرد: اين سازمان به تازگي تصميمي گرفته است تا تمام فعاليت‌هاي خود را ديجيتالي کردند زيرا امروز تمام برنامه در فضاي سايبر و ديجييتال رصد شده و مورد بازبيني قرار مي‌گيرند.

معاون رئيس سازمان گردشگري سنگاپور افزود: روي آوردن به اين روش امري طبيعي بوده و علاوه بر آن فضاي مناسبي هم براي انجام اين کار وجود دارد.

وي اظهار اميدواري کرد با اجرايي شدن تصميمات گرفته شده زمينه براي جذب 9.5 ميليون گردشگر در سال آينده مهيا شود./109

انتهای پیام/

کد خبر 1388092321