کارشناسان معتقدند، اين اقدام ميتواند همچون حادثه آدم ربايي سال 2002 فيليپين که منجر به طرح شعاري با موضوع \" حيرت فيليپين\" شده و گردشگران زيادي را به اين کشور کشانده و جايزه سال \"بهترين تبليغات ويدئويي\" برلين را نصيب روساي وقت سازمان گردشگري کرد، در شرايط کنوني گردشگري اين کشور نقشي موثر ايفا کند.
با اين وجود شعار و تبليغي که جايگزين شعار هشت ساله فيليپين شده و \" فيليپين، چقدر زيبا؟\" نام گرفته است، پيش از فراگير شدن با انتقادهاي عمومي و کارشناسانه مواجه شد به نحوي که عموم انرا برگرفته از لوگوي تبليغاتي گردشگري لهستان دانسته و کارشناسان نيز آنرا مبتذل ناميدند.
سازمان گردشگري فيليپين به همين منظور کارشناسان اين امر را براي طرح و اعلام نظري سالم براي شعار و لولگوي جديد گردشگري اين کشور به ياري طلبيد تا با اين کار علاوه بر زدودن خاطره اسف بار گروگان گيري ماه اوت، مقدمات جذب بيش از 3.3 ميليون گردشگر خارجي در سال آتي را نيز فرهم آورد./109
انتهای پیام/