شعار تبليغاتي گردشگري زيمباوه تغيير مي‌کند

به گزارش ميراث آريا(chtn)،‌ اين شعار يا برند جديد که \" زيمباوه، سرزمين عجايب\" نام دارد جايگزين شعار \"زيمباوه، بهشت افريقا\" خواهد شد که از سال 1980 تاکنون، به منظور جذب بازارهاي اروپايي مورد استفاده قرار مي‌گرفت.

به گفته رييس سازمان گردشگري زيمباوه، برند جديد به زودي همزمان با افتتاح نمايشگاه بين المللي گردشگري مادريد موسوم به فيتور که از نوزدهم تا بيست و سوم ژانويه برگزار خواهد شد ارائه و به سمع و نظر عموم مردم و بازديد کنندگان خواهد رسيد.

در يک دهه گذشته گردشگران اروپايي به دليل اعمال تحريم‌هاي اقتصادي به کشور زيمباوه به دليل اجراي اصلاحات ارزي داخل اين کشور، از مسافرت به اين بخش از قاره افريقا سرباز زده بودند، اما از يک سال گذشته و با تغيير سياست‌هاي دولت زيمباوه بار ديگر اين روند مسير معمول خود را از سر گرفت.

اين شرايط منجر به آن شد تا زيمباوه در سال گذشته موفق به جذب نزديک به 156 هزار گردشگر از اروپا شده و درآمدي نزديک به 800 ميليون دلار را نيز از اين بخش به دست آورد.

گفتنس است نمايشگاه بين الملي گردشگري فيتور، از رويدادهاي مهم تجارت بين المللي گردشگري است که از 30 سال پيش تاکنون در شهر مادريد اسپانيا برگزار مي‌شود./109

انتهای پیام/

کد خبر 1389100627