کارشناسان اعلام کردند، اين موفقيت حاصل عملکرد مفيد سازمان در توسعه جذب مسافران بين المللي تا مرز 12 درصد و همچنين رشد بازاريابي مسافر محور در طول سال گذشته بوده است.
برگزاري مسابقات فرمول يک در ماه نوامبر و راه اندازي شعبات مختلف فروشگاهي بدون ماليات در ماه مه از جمله عوامل اصلي رشد دو برابري درآمد فرودگاهي اين منطقه در سال گذشته بوده است.
در اين ميان برخي مقامات هواپيمايي امارات اعلام کردند، فعاليتهاي آتشفشاني و برف و بوران ماه زمستان در اروپا و نصف شدن ظرفيت فعاليت پايانه يک فرودگاه برخلاف انبوه هواپيماها، سال بسيار سختي را براي فرودگاه بين المللي ابوظبي به وجود آورد.
علي رغم اين مشکلات، استقبال گردشگران از اين منطقه به دلايل مسائل پيش آمده، فروش بسياري از محصولات صنايع دستي اين کشور در فرودگاهها را افزايش داد./109
انتهای پیام/