به گفته کارشناسان شاخصهاي اصلي براي انتخاب هتلها به نام جديد، موقعيت، ويژگي تاريخي، راحتي اتاقها، خدمات رفاهي، کارکنان مسلط به چند زبان و برخورداري از فضاهاي بهداشتي همچون سونا و مشابه آن در اين اماکن بوده است.
در اين فرآيند انتخابي همچنين نام هتلهاي مشهوري همچون «هتل ريتز» پاريس، «هتل چهار فصل جورج پنجم» و «هتل نگرسکو» شهر «نيس» نيز ديده ميشد که هيچکدام موفق به کسب اين عنوان نشدند.
«فردريک لوفبور» وزير جوان گردشگري فرانسه معتقد است: لغت «کاخ»، جايگاه خاصي در ذهن و تصور افراد داشته و انگيزه مناسبي براي دعوت از مسافران خواهد بود.
اين نوآوري از سال 2009 تاکنون به منظور توسعه جذابيت گردشگري فرانسه براي خيل عظيمي از گردشگراني که هر ساله به اين کشور مسافرت ميکنند ابداع و به اجرا درآمده است.
فرانسه در حال حاضر از 127 هتل پنج ستاره برخوردار است و پيشبيني ميشود در آيندهاي نزديک تعداد «کاخهاي» آن از تعداد «هتلها» افزايش يابد.
109
انتهای پیام/