به گفته يکي از مسوولان طراح اين تبليغ، شهر لندن به عنوان يکي از مقصدهاي نخست گردشگري جهان و اتوبوسهاي دو طبقه لندن به عنوان يکي از جاذبههاي سمبليک و پرمخاطب اين شهر، شاخصههاي اصلي طراحان براي تبليغ فرصتهاي گردشگري نپال بوده اند.
علاوه بر اتوبوسها، سازمان گردشگري نپال در صدد است با نصب بنرهايي بر روي بدنه تاکسيهاي لندن، گردشگران علاقمند به مسافرت با اين تاکسيها را نيز متوجه جاذبههاي گردشگري اين کشور کند.
گفتني است انگلستان، پس از هند و آمريکا بيشترين گردشگران در نپال را به خود اختصاص داده و بر طبق آمارهاي به دست آمده، سهم اين کشور در اعزام گردشگر به نپال 12 هزار و 747 نفر بوده است.
109
انتهای پیام/