حرکتي ابتکاري براي ايجاد فضايي آرام در هتل

به گزارش ميراث‌ آريا (Chtn)،‌ اين شرکت که «گروه هتلسازان کرون پلازا» نام دارد به صورت آزمايشي در 10 مجموعه از هتل‌هاي زنجيره‌اي خود در اروپا و خاورميانه نخستين «اتاق‌هاي جذب خرناس» را راه‌اندازي کرده و به رويارويي با مشتريان پرسروصداي خود رفته است.

به گفته رييس اين شرکت،‌ درحال حاضر ناظران ويژه‌اي را براي شناسايي مسافران پر سرو صدا استخدام کرده‌ايم که به صورت آزمايشي در شش هتل منتخب در شهرهاي «ليدز»، « لندن» و « منچستر» مشغول به فعاليت بوده و کارشان گوش دادن به صداهاي زننده و بيدار کردن مسافراني است که به شدت «خرناس» مي‌کشند.

«لورا سيمپسون»، ناظر بر «خرناس» مسافران يکي از هتل‌هاي شهر «ليدز» مي‌گويد: در اين هتل دو طبقه ساکت و بي‌ سر و صدا وجود دارد. کار ما نيز قدم زدن در اين دو طبقه و کنترل کردن آلودگي‌ها و مزاحمت‌هاي صوتي در آن است که در صورت لزوم با تذکراتي همراه خواهد بود.

به گفته او : مشتريان تنها هنگامي مي‌توانند از اين اتاق‌ها استفاده کنند که خوابي سبک و بدون «خرناس» داشته باشند.

«سيمپسون» افزود: اگر افرادي به «خرناس» کشيدن عادت داشته باشند، صلاحيت استراحت در اين گونه اتاق‌ها را نداشته و به اتاق‌هاي معمولي منتقل خواهند شد.

از ديگر ويژگي‌هاي اين گونه‌ هتل‌ها، اتاق‌هايي با قابليت جذب صداي «خرناس» است که در آن از آخرين فناوري‌هاي کنترل خرناس، همچون ديوارهاي آکوستيک، بالش‌هاي ضد خرناس و دستگاه‌هاي کاهش خرناس استفاده شده است.

مديران شرکت هتل‌سازي «کرون پلازا» اعلام کردند، درصورت استقبال مشتريان ازاين ابتکار، به زودي تمام هتل‌هاي خود در سراسر جهان را مجهز به سيستم کنترل کننده خرناس خواهند کرد.
/109

انتهای پیام/

کد خبر 1390050321