معرفي 245 پروژه گردشگري کشور در همايش فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري ايران

به گزارش ميراث آريا(chtn)، به نقل از اداره کل روابط عمومي و امور فرهنگي سازمان ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري؛ «سيدفرهاد سجادي» افزود: سرمايه‌گذاري در پروژه‌هاي گردشگري ايران و در مناطق آزاد قشم، کيش، اروند و منطقه آزاد چابهار محور اصلي مورد بحث در پنل تخصصي گردشگري و مناطق آزاد از سوي معاونت سرمايه‌گذاري و طرح‌هاي سازمان بود.

سجادي در اين نشست تخصصي به نقش و جايگاه ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري در توسعه ثروت ملي و ايجاد ارزش افزوده اقتصادي براي آحاد مردم اشاره کرد و افزود: 245 پروژه با حجم 7035 ميليون يورو با رويکرد ايجاد فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري در مناطق آزاد، تجاري و گردشگري و برقراري جريان مستمر ارتباطي ميان سرمايه‌گذاران معرفي شد.

سجادي، شناسايي فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري در بخش گردشگري کشور و توليد بسته‌هاي قابل ارائه و اطلاع‌رساني بين‌المللي درخصوص زمينه‌هاي سرمايه‌گذاري در بخش گردشگري کشور و جذب سرمايه‌گذاران داخلي و خارجي را برخي از اهداف حضور در پنل تخصصي گردشگري و مناطق آزاد اعلام کرد.

معاون سرمايه‌گذاري و طرح‌هاي سازمان ميراث‌فرهنگي، مناطق نمونه گردشگري مصوب هيات دولت، مجتمع خدمات رفاهي بين‌راهي، تاسيسات اقامتي شامل هتل، متل، هتل آپارتمان و ... و همچنين کمپينگ‌هاي گردشگري را از محورهاي قابل سرمايه‌گذاري و ارائه در اين همايش عنوان کرد.
/104

انتهای پیام/

کد خبر 1390092642