ويتنام با لوگوي جديد به دنبال جذب گردشگر

به گزارش ميراث آريا (Chtn)،‌ اين شعار که « لذت بي‌پايان»‌ ناميده شده در قالب طرح يا لوگوي جديدي که در آن حرف «V» به شکل نيلوفر آبي در حال جوانه‌زدن به چشم مي‌خورد، گنجانده شده است.

به گفته رئيس سازمان گردشگري ويتنام سعي شده تا جنبه‌هاي مختلفي از فرهنگ اين کشور در لوگو مدنظر قرار گيرد و رنگ‌هاي به کار گرفته شده در لوگو بيانگر محصولات و جاذبه‌هاي متنوع موجود در اين کشور باشد.

وي افزود: رنگ آبي نمايانگر دريا و گردشگري جزيره‌اي است، رنگ سبز به معني اکوتوريسم بوده، رنگ نارنجي گردشگري فرهنگي و تاريخي را معرفي کرده، رنگ بنفش نمادي از صنعت گردشگري و رنگ صورتي نيز انعطاف‌پذيري و شخصيت خون‌گرم ويتنامي ‌را به تصوير مي‌کشد.

به گزارش ميراث آريا، دولت ويتنام در نظر دارد در سال آينده روند روبه رشدي در صنعت گردشگري داشته و موفق به جذب 6/6 ميليون گردشگر خارجي و کسب درآمدي 2/7 ميليارد دلاري از اين صنعت شود. در اين ميان جابه‌جايي 32 ميليون گردشگر داخلي نيز از اهداف مهم اين دولت است.
109/

انتهای پیام/

کد خبر 1390100812