به گفته رئيس سازمان گردشگري ويتنام سعي شده تا جنبههاي مختلفي از فرهنگ اين کشور در لوگو مدنظر قرار گيرد و رنگهاي به کار گرفته شده در لوگو بيانگر محصولات و جاذبههاي متنوع موجود در اين کشور باشد.
وي افزود: رنگ آبي نمايانگر دريا و گردشگري جزيرهاي است، رنگ سبز به معني اکوتوريسم بوده، رنگ نارنجي گردشگري فرهنگي و تاريخي را معرفي کرده، رنگ بنفش نمادي از صنعت گردشگري و رنگ صورتي نيز انعطافپذيري و شخصيت خونگرم ويتنامي را به تصوير ميکشد.
به گزارش ميراث آريا، دولت ويتنام در نظر دارد در سال آينده روند روبه رشدي در صنعت گردشگري داشته و موفق به جذب 6/6 ميليون گردشگر خارجي و کسب درآمدي 2/7 ميليارد دلاري از اين صنعت شود. در اين ميان جابهجايي 32 ميليون گردشگر داخلي نيز از اهداف مهم اين دولت است.
109/
انتهای پیام/