از سويي ديگر توسعه وارتقا عناوين جديد گردشگري اين کشور همچون «گردشگري زمستاني در تبت» و «منظرهاي از لهاسا» که به شعارهاي گردشگري سال جديد تبت تبديل شدهاند، فعالان اين حوزه را در جذب گردشگران داخلي و خارجي اميدوار کرده است.
تورگردانان تبتي در نظر دارند با جذب بازارهاي جديد همچون کره،ژاپن،امريکا و اروپا، گامي نو در جهت توسعه صنعت گردشگري تبت بردارند.
به گزارش ميراث آريا ، تبت در سال 2011 موفق به جذب 5/8 ميليون گردشگر شده بود که درآمدي 5/9 ميليارد يواني براي اين کشور به همراه داشت.
پيشبيني ميشود در صورت اجراي طرحهاي پيش رو اين کشور تا سال 2015 موفق به جذب 15 ميليون گردشگر و کسب درآمدي 18 ميليارد يواني شود.
/109
انتهای پیام/