رونق گردشگري استراليا در شبکه‌هاي اجتماعي

به گزارش ميراث آريا (Chtn)،‌ مدير بازاريابي سازمان گردشگري استراليا گفت:‌ به منظور نيل به اين هدف‌30 درصد از بودجه سازمان امسال در شبکه‌هاي اينترنتي هزينه خواهد شد.

«نيک بيکر»‌ افزود: از آن‌جا که سايت‌هاي اجتماعي، گردشگري استراليا را براي مردم سراسر جهان سهل‌الوصول‌تر نشان مي‌دهند اين سازمان امسال يکي از اهداف‌ خود را به توسعه اين بخش اختصاص خواهد داد.

وي خاطرنشان کرد: شبکه‌هاي اجتماعي اينترنتي سازمان گردشگري استراليا را در نحوه بازاريابي ياري کرده و به صورت مستقيم کارشناسان اين سازمان را با خواسته‌هاي مسافران و گردشگران در سرتاسر جهان آشنا مي‌سازند.

به گزارش ميراث آريا، طبق آخرين آمار ارائه شده از سوي سازمان گردشگري استراليا، تعداد بازديدکنندگان از اين سايت در شبکه اجتماعي فيس‌بوک بيش از 2 ميليون نفر در آستانه تحويل سال نو ميلادي بوده است.
109/

انتهای پیام/

کد خبر 1390102051