تمرکززدايي و بازاريابي از اهداف برتر ستاد تسهيلات سفر همدان است

به گزارش ميراث‌آريا (chtn)، به نقل از روابط عمومي اداره کل ميراث‌فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري همدان، رئيس ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي استان همدان پس از مورد تاکيد قرار دادن اهميت برنامه‌ريزي براي عرضه خدمات برتر به گردشگران تصريح کرد: بنا بر اهداف پيش روي ستاد براي جذب گردشگر بيشتر در نوروز 91، بايد با برنامه‌ريزي مناسب براي افزايش مدت اقامت مسافران به ويژه در ايام نوروز تلاش شود.

وي گفت: کميته‌هاي 14گانه ستاد تسهيلات فعال شده‌اند و جلسات به صورت هفتگي يا 2 هفته يک‌بار توسط دبيرخانه ستاد برگزار مي‌شود و مسائل مورد بحث و بررسي قرار گرفته نتايج جلسات در اختيار استاندار قرار مي‌گيرد.

دبير ستاد تسهيلات سفرهاي استان همدان با اشاره به فعاليت‌هاي گسترده‌اي که ستاد تسهيلات سفر براي رفاه حال مسافران در ايام نوروز آغاز کرده است، اهميت اطلاع‌رساني از طريق رسانه ملي را مورد تاکيد قرار داد.

بيات افزود: انتظار ما از رسانه ملي اين است که بخشي از ويژه‌برنامه‌هاي نوروزي تلويزيون و راديو را به معرفي توانمندي‌هاي گردشگري استان و بخشي را به معاونت‌هاي ستاد اختصاص دهد تا فعاليت‌ها به اطلاع مردم برسد.

وي همچنين گفت: براي توسعه گردشگري در همدان تبليغ و بازاريابي ضرورت قابل توجهي دارد و اين مهم از طريق تهيه بسته‌هاي سفر، راه‌اندازي وب‌سايت، تهيه و پخش تيزرهاي تبليغاتي و مديريت اجراي تورها به منظور جذب مسافر قابل انجام است.

بيات خاطرنشان کرد: معرفي آثار تاريخي، طبيعي و مذهبي و تورهاي گردشگري، هتل‌ها و ويژه‌برنامه‌هاي نوروزي استان مي‌تواند در جذب مسافران تاثير بسزايي داشته باشد.

/115

انتهای پیام/

کد خبر 1390110569