تحول منطقه با اجرای طرح گردشگری ستاره اورامان

معاون سرمایه گذاری و طرح های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، گفت: اجرای طرح گردشگری ستاره اورامان، گردشگری منطقه را متحول می کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، اصغر رشنو با بیان مطلب فوق، اظهار کرد: این طرح که با همت یک سرمایه گذار بومی به نام بهرام ایزدی در شهر روانسر در حال اجرا می باشد، می تواند تحول چشمگیری را در سطح منطقه از نظر زیرساخت های گردشگری ایجاد کند.

وی افزود: طرح گردشگری ستاره اورامان که در واقع احداث یک بازارچه مرزی و مجتمع تفریحی توریستی است در جوار سراب زیبا و دیدنی روانسر در حال اجراست.

رشنو خاطرنشان کرد: در این طرح بی نظیر گردشگری؛ یک بازارچه مرزی با 633 واحد تجاری، سوغات سرا، محیط های ورزشی و سرگرمی شامل؛ ورزشهای آبی و جت اسکی، پارکینگ، شهربازی کودکان، رستوران با گنجایش 500 نفر و هتل پنج ستاره احداث خواهد شد.

این مقام مسئول در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، گفت: این طرح بزرگ در فضایی به مساحت 45 هزار متر مربع و با زیربنایی بالغ بر 22 هزار متر مربع درحال ساخت است.

وی با بیان اینکه این طرح بزرگ گردشگری کاملا توسط سرمایه گذاری بخش خصوصی اجرا می شود، گفت: کارگروه گردشگری استان کرمانشاه برای سرمایه گذار این طرح، مبلغ هشت میلیارد تومان تسهیلات بانکی تصویب کرد اما سرمایه گذارش، ان را نپذیرفت و عنوان کرد که شخصا تمام هزینه هایش را پرداخت خواهد کرد.

رشنو اظهار کرد: طرح گردشگری ستاره اورامان در حال حاضر بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

معاون سرمایه گذاری و طرح های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، گفت: اجرای این طرح بدون شک تحولی عظیم و چشم گیر در صنعت گردشگری  حتی توسعه اقتصادی منطقه ایجاد خواهد کرد.

/108

انتهای پیام/

کد خبر 139206167