دبیر ستاد اجرایی ستاد هماهنگی خدمات سفر مازندران، گفت : از ابتدای طرح نوروزی تا پایان روز گذشته 100 تذکر و اخطار کتبی به تاسیسات گردشگری اقامتی، پذیرایی، دفاترخدمات مسافرتی و صنوف مختلف عرضه مواد غذایی داده شد.
 
به گزارش واحد خبر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، دلاور بزرگ نیا با اشاره به اقامت بیش از 4 میلیون نفر شب در مازندران از آغاز طرح نوروزی تا روز گذشته، افزود: در این مدت 5 هزار و 296 نفر از مراکز اقامتی، پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی، صنوف مختلف عرضه مواد غذایی، مراکز بهداشتی و درمانی و مراکز حمل و نقل بازدید انجام داده اند.

وی با بیان اینکه از آغاز طرح نوروزی تاکنون 51 مورد تور مسافرتی وارد استان شده است، تصریح کرد: در این مدت 777 پرونده به تعزیرات حکومتی و مراجع قضایی ارسال شده از این تعداد290 گزارش و شکایات مردمی نیز به کمیته خدمات رسانی و امور رفاهی ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران ارسال شده است.

دبیر ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر مازندران، از توزیع  37 هزار و 779 لیتر بنزین معمولی و سوپر از اغاز طرح تاکنون خبرداد و گفت: تاکنون 2 هزار 406 ماموریت تصادفی و غیر تصادفی توسط اورژانس 115 مازندران صورت گرفته است. همچنین یک هزار و 99 مورد تصادف در مراکز درمانی و اورژانس پذیرفته شدند 13 نفر نیز بر اثر حوادث رانندگی جان خود را از دست داده اند.

بزرگ نیا با اشاره به انجام 245 ماموریت توسط جمعیت هلال احمر مازندران، تاکید کرد: در این مدت 3 هزار و 849 کیلوگرم مواد غذایی کشف و معدوم شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1393010814