ارائه خدمات اصلی به مسافران نوروزی با سامانه09629

رییس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در بازدید از سامانه جامع اطلاعات گردشگری و پاسخگویی به شکایات 09629  ارائه سه خدمت اصلی ارائه اطلاعات گردشگری، رسیدگی به شکایات و امداد و نجات جاده ای توسط این سامانه را از مهم ترین خدمات مورد نیاز مسافران نوروزی عنوان کرد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مرتضی رحمانی موحد صبح امروز ضمن حضور در محل کانون اتومبیلرانی و جهانگردی سازمان از سامانه جامع اطلاعات گردشگری و پاسخگویی به شکایات 09629 بازدید کرد و علاوه بر گفتگو با اپراتورهای این مجموعه به ارزیابی خدمات ارائه شده پرداخت.

وی با توجه به پاسخگویی شبانه روزی 21 نفر به صورت سه شیفت 8 ساعته در این سامانه از نحوه ارائه خدمات مطرح شده ابراز رضایت کرد و بیشترین تقاضای مردمی را از تاریخ 25 اسفند ماه تا به امروز مربوط به کسب اطلاعات گردشگری دانست.

رحمانی موحد همچنین با اشاره به اینکه سامانه مذکور توانسته پل ارتباطی قوی با مردم برقرار نماید ؛ استفاده از خدمات نوین همچون راه اندازی نرم افزاز (اپلیکیشن) 09629 را در تسریع ارائه اطلاعات گردشگری و خدمت رسانی به مسافران نوروزی مفید دانست.

رییس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر همچنین امکانات امداد و نجات جاده ای را نیز تکمیل کننده ارائه اطلاعات گردشگری توسط این سامانه دانست که ضمن فعالیت بیش از هزار خودرو در سطح کشور امکان ارائه خدماتی چون راهنمایی، تعمیر و حمل و نقل خودروهای نیازمند امداد را فراهم خواهد کرد.

     

 

انتهای پیام/

کد خبر 1393122918