یک فعال گردشگری با ارائه پیشنهادی به سازمان میراث فرهنگی برای تشویق و حمایت از تبلیغات در حوزه گردشگری گفت: «جشنواره‌های استان‌ها مانند جشنواره کیش می‌توانند برای جذب مسافران و معرفی جاذبه‌های استان‌ها تأثیرگذار باشند.»

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، احمد صدرایی مدیر شرکت موج زمزم که در این نمایشگاه حضور یافته است، امروز 4 بهمن 96 با درخواست از سازمان میراث فرهنگی برای حمایت از تبلیغات بیشتر در حوزه گردشگری اظهار داشت: «ما تجربه موفق در این زمینه با جشنواره کیش را به خاطر داریم و مناسب است تا چنین جشنواره‌ای در تمام استان‌های گردشگری در حوزه گردشگری برگزار شود.»
او ادامه داد: «ولی متأسفانه استان‌ها توانایی مالی برای تبلیغات در رسانه ملی ندارند بنابراین می‌‌طلبد سازمان میراث فرهنگی رایزنی با صدا و سیما داشته باشد تا جاذبه‌های استان‌های کشور در حوزه گردشگری در رسانه ملی تبلیغ شود.»
صدرایی با تأکید بر حمایت‌های مالی از آژانس‌ها در حوزه واگذاری وام با بهره‌های مناسب عنوان کرد: «ما در حوزه فعالیت‌های خودمان با برخی مشکلات زیرساختاری در حوزه دریافت خدمات از جمله در بخش قطارها و ایرلاین‌ها مواجه هستیم که امیدواریم این مشکلات برطرف شود.»
او با بیان اینکه شرکت ما نیز با حضور در این نمایشگاه در مدت برگزاری آن، تسهیلات ویژه‌ای به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد، گفت: «از جمله این تسهیلات، اپلیکیشن رایگان خودمان را برای آنان نصب می‌کنیم و همچنین برای خرید هر بلیت، 4درصد به آنها تخفیف خواهیم داد.»
این فعال گردشگری با ارزیابی یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته آن افزود: «با وجود آنکه امروز  دومین روز برگزاری نمایشگاه است ولی با توجه به تجربه سال‌های گذشته، حضور گسترده مردم مشاهده می‌شود و تصورم این است که تا روز آخر، بازدیدکنندگان بسیاری خواهیم داشت.»
مدیر شرکت موج زمزم درباره فعالیت شرکت خود نیز توضیح داد: «ما در حوزه بلیت‌های هواپیمایی داخل و فروش آنلاین آن فعالیت می‌کنیم و به زودی نیز فروش بلیت‌های آنلاین قطار را در سایتمان خواهیم داشت و به صورت تخصصی نیز تورهای داخلی مشهد، کیش و همچنین تورهای زیارتی کربلا را اجرا می‌کنیم.»

انتهای پیام/

کد خبر 139611048