دوره آموزشی مدیریت حرفه‌ای ارتباط با مشتری در زنجان برگزار می‌شود

مدیرکل ميراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان گفت: «دوره آموزشی مدیریت حرفه‌ای ارتباط با مشتری با حضور جمعی از مدیران تأسیسات گردشگری برگزار می‌شود.»

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، امیر ارجمند دوشنبه 17 شهریور 99 اظهار کرد: «دوره آموزشی مدیریت حرفه‌ای ارتباط با مشتری  همزمان با هفته گردشگری به صورت وبینار برگزار می‌شود.مدیریت ارتباط با مشتری مفهومی سیستماتیک و البته کاربردی دارد و یکی از پرکاربردترین دوره‌های آموزشی، دوره مهارت‌های ارتباط با مشتریان است.»

او افزود: «هدف از برگزاری این دوره، آشنایی مخاطبان با تکنیک‌ها و مهارت‌های حرفه‌ای ارتباط با مشتریان برای افزایش وفاداری مشتریان و فروش بیشتر است، در این دوره 302 نفر از مدیران تأسیسات گردشگری و کارشناسان اداره‌کل استان برگزار خواهد شد شرکت خواهند کرد.»

مدیرکل ميراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان بیان کرد: «این دوره به‌گونه‌ای طراحی شده که پیش‌نیاز دوره‌های آتی است. آموزش مدیران گردشگری در اولویت اداره‌کل استان است. مدیریت ارتباط با مشتری یك استراتژی تجاری متمرکز بر مشتری است که به‌صورت پویا، فروش، بازاریابی و خدمات را در راستای ایجاد و افزایش ارزش برای مشتری یکپارچه می‌سازد.»

انتهای پیام/

کد خبر 13990617774945

برچسب‌ها