دوره آموزشی مدیریت حرفه‌ای ارتباط با مشتری در زنجان برگزار شد

مدیرکل ميراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان گفت: «دوره آموزشی مدیریت حرفه‌ای ارتباط با مشتری در هفته گردشگری با حضور 100 نفر از مدیران تأسیسات گردشگری، راهنمایان و کارشناسان اداره‌کل استان به‌صورت مجازی برگزار شد.»

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی ادارهکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، امیر ارجمند چهارشنبه 9 شهریور 99 اظهار کرد: «این دوره ويژه مديران تأسیسات گردشگری، مدیران آژانس‌ها، پرسنل داخلی تأسيسات گردشگری، راهنمایان و مدیران داخلی هتل‌ها، مديران رستوران‌ها و سفره‌خانه‌های سنتی، عوامل اجرايی و كاركنان واحدهای پذيرايی بين‌راهی و کارشناسان اداره‌کل استان در هفته گردشگری برگزار شد.»

او افزود: «در این دوره آموزشی چهار ساعته، مفاهیمی پیرامون فلسفه مدیریت نحوه ارتباط با مشتری، رضایت‌مندی مشتری ، مدیریت نحوه ارتباط با مشتری، تكريم ارباب رجوع، نقش هوش هيجانی در ارتباطات، مراجعه‌کننده‌ها از نظر ويژگی‌های شخصيتی، گوش دادن به مشتری، مهارت گوش‌كردن فعال، مهارت‌ها برقراری ارتباط تلفنی و چهار اصل اساسی در تکريم ارباب رجوع (شخصيت مناسب، شناخت مناسب، خدمت مناسب و رفتار مناسب) مورد بررسی قرار گرفت. حاضران در این دوره به صورت مجازی با گفتگوی دوسویه با اصول و موازین این حوزه آشنا شدند.»

مدیرکل ميراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان عنوان کرد: «زمانی که بتوانیم نیازهای مشتریان را نسبت به رقبای دیگر زودتر تشخیص داده، و با ارائه­ راهکارهای مناسب آن‌ها را جذب کنیم، موفق خواهیم بود.»

انتهای پیام/

کد خبر 139907092

برچسب‌ها