به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان کرمان، فریدون فعالی دوشنبه 8 دی ماه 1399 افزود: «طبق مصوبات شورای گفتوگوی دولت و بخش خصوصی و جلسه کارگروه پنجره واحد الکترونیکی از این پس تمامی فعالیتهای صدور، تمدید و موافقت اصولی تاسیسات گردشگری در ابتدا در محل دفاتر پیشخوان دولت انجام میشود.»
او اظهار کرد: «بعد از ثبت درخواست متقاضیان و فعالان حوزه گردشگری و دریافت کد رهگیری در دفاتر پیشخوان دولت، اقدامات لازم از سوی معاونت گردشگری اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان کرمان انجام میگیرد.»
فعالی بیان کرد: «متقاضیان برای ثبت درخواست خود باید مدارکی همچون کارت شناسایی، سند ملک، مجوز و یا کارت راهنمای گردشگری در دست داشته باشند.»
او در پایان خاطرنشان کرد: «طرح مذکور برای تسهیل روند صدور مجوز و همچنین جلوگیری بیشتر از شیوع ویروس کرونا در ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان کرمان اجرا میشود.»
انتهای پیام/