بهگزارش میراثآریا بهنقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی زنجان، امیر ارجمند روز پنجشنبه 18دیماه ۱۳۹۹ با اعلام این خبر گفت:« در این دوره طراحی محصولات گردشگری مجازی از جاذبههای منحصربهفرد، طراحی داستان از مقاصد تاریخی به سبک جدید و جذاب، تدوین و تولید مواد تبلیغی مطابق با استانداردهای رسانه، استفاده از ظرفیت آژانسها و آشنایی راهنمایان گردشگری داخلی با جامعه راهنمایان تور بینالمللی و مسافران قبلی برای جذب گردشگر از طریق محصولات مجازی، استفاده از بازاریابی دیجیتال و فناوریهای نوین سفر، استفاده از سیستم پویای گردشگری، طراحی وبسایتهای گردشگری نوین، انجام رزرواسیون آنلاین و رعایت پروتکل سفر هوشمند آموزش داده شد.»
ارجمند افزود: «در این وبینار مجازی، شناخت دوباره رفتارهایی که در گردشگران پدید آمده، آموزش راهنمایان گردشگری، آژانسدارها، کارکنان و دستاندرکاران تاسیسات گردشگری در سطح استان برای ایجاد اطمینان در مخاطب و تعریف محصولات خاص بود.»
او گفت: «در صورت موفقیت در بخش گردشگری داخلی، زیرساختهای گردشگری و فعالان اقتصادی و ذینفعان این حوزه تابآوری بیشتری برای ادامه بقا و حیات خود و آماده شدن برای جذب و پذیرایی از گردشگر خارجی در دوران پساکرونا خواهند داشت.»
انتهای پیام/