برند واحد گردشگری اصفهان تدوین می‌شود

مدیر دفتر مطالعات و پژوهش اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از تشکیل کارگروه تدوین برند گردشگری و محصولات گردشگری اصفهان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، وحید عابدین‌پور امروز 24 اسفندماه با اعلام این خبر گفت: «با توجه به برنامه‌ریزی‌های به‌عمل آمده و به‌منظور آمادگی برای ایام پساکرونا و حضور مقتدرانه در بازار رقابت جهانی در حوزه گردشگری، کارگروهی با حضور شهرداری اصفهان، اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی، دانشگاه‌ها و همچنین سایر ارگان‌های مرتبط با محوریت اداره‌کل در راستای تدوین برند واحد گردشگری و همچنین محصولات گردشگری اصفهان تشکیل شد.»

او افزود: «با پیگیری‌های دفتر مطالعات و پژوهش اداره کل، اعتبار این طرح به میزان 1500 میلیارد ریال از طریق کمیته پژوهش و فناوری در حال تخصیص است.»

مدیر دفتر مطالعات و پژوهش استان اصفهان تصریح کرد: «با توجه به دستور اکید وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همزمان با تبیین برند ملی، استان اصفهان نیز جزو استان‌های پیشتاز در راستای تدوین برند استانی گردشگری خواهد شد.»

عابدین‌پور گفت: «تمامی تلاش ما در راستای جلب همکاری نهادهای اجرایی و علمی استان به‌ویژه دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه هنر اصفهان در این زمینه است.»

انتهای پیام/

کد خبر 1399122446

برچسب‌ها