بهگزارش میراثآریا بهنقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی همدان، علی مالمیر، دوشنبه 10خرداد 1400 گفت: «با توجه به شرایط پیش آمده کرونایی و ابطال سفرهای گردشگری، برخی از هموطنان در خصوص عملکرد تأسیسات گردشگری اعم از ابطال بلیط، تور و هتل شکایاتی داشتهاند که معاونت گردشگری استان به طور مستمر به رسیدگی و رفع آنها میپردازد.»
مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی همدان گفت: «در همین راستا کارشناسان معاونت گردشگری همدان، 2 مورد شکایت ثبت شده در خصوص عملکرد تأسیسات گردشگری اعم از کنسلی تور و پرواز، کنسلی اقامت و … را مورد بررسی و رسیدگی قرار دادهاند و تمام موارد حل و فصل شده است.»
انتهای پیام/