صدور گواهی‌نامه رانندگی بین‌المللی با 50 درصد تخفیف در نمایشگاه گردشگری

کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی به مناسبت برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و سی‌وپنجمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی تهران، گواهی‌نامه رانندگی بین‌المللی را با ۵۰ درصد تخفیف به متقاضیان در نمایشگاه و بازدیدکنندگان ارائه می‌کند.

به گزارش میراث‌آریا به نقل‌از روابط‌عمومی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران، این اقدام با استقبال پرشور متقاضیان در نمایشگاه روبه رو شده و مجوزهای صادر شده در طی دو روز ابتدایی نمایشگاه، نسبت به سال‌های گذشته رشدی بیشتر از ۸۰ درصد داشته است. 

متقاضیانی که در طول نمایشگاه امکان بهره‌برداری از این تخفیف را نداشته باشند، می‌توانند با ارائه کارت عضویت باشگاه اعضای کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی تا پایان سال جاری با در دست داشتن گواهی‌نامه رانندگی ملی، اصل و یا تصویر گذرنامه و یک قطعه عکس سه در چهار به یکی از دفاتر یا نمایندگی‌های کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی مراجعه کنند و از ۱۰ درصد تخفیف برای دریافت مجوز رانندگی یک ساله برخوردار شوند. 

نام و مشخصات دفاتر مستقیم و نمایندگی‌های کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران در تهران و سایر استان‌ها در وب سایت رسمی کانون به نشانی WWW.TACI.IR در بخش فهرست نمایندگی‌ها در تهران و فهرست نمایندگی‌ها در سراسر کشور قابل مشاهده است. 

از دیگر روش‌های صدور این مجوز بین‌المللی ثبت درخواست در سامانه اینترنتی به نشانی https://idp.taci.ir/ است.

انتهای پیام/

کد خبر 14001112640518

برچسب‌ها