بهگزارش میراثآریا بهنقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی هرمزگان، ماشاءالله خنجی امروز یکشنبه 8 اسفندماه 1400 بابیان این مطب گفت: «اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر با حضور امامجمعه، معاون عمرانی فرماندار و اعضای ستاد بعداز ظهر روز شنبه 7 اسفندماه 1400 در محل سالن فرمانداری این شهرستان برگزار شد.»
رئیس اداره میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی شهرستان بستک با اشاره اینکه در این جلسه مقرر شد شهرداریها و دهیارها نسبت به پاکسازی و تنظیف مناطق شهری و روستایی اقدام کنند، افزود: «نصب علائم و فضای سازی محیط شهر و روستا بهمنظور استقبال از گردشگران و مسافران نوروزی در دستور کار شهرداریها و دهیاریها قرار گرفت.»
او افزود: «سایر ادارات دخیل در موضوع سفر باید سناریوهای مختلفی برای شرایط کرونایی داشته باشند تا بتوانند سفرهای نوروزی را در شرایط کنونی کرونا یا شرایط بدتر و بهتر از اکنون مدیریت کند.»
خنجی ادامه داد: «11 کمیته تخصصی شامل کمیتههای ارزیابی و عملکرد، برنامهریزی و آمار، اطلاعرسانی و تبلیغات، فرهنگی و اجتماعی، هماهنگی امور شهردارها و بخشدارها، خدمات امنیتی و انتظامی، حملونقل، نظارت بر واحدهای بینراهی، خدمات بهداشتی و سلامت، ارزاق، سوخت و تنظیم بازار در ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بستک تشکیلشده است که مقرر شد کمیتهها نسبت به برگزاری جلسات تخصصی و اعلام برنامههای خود به دبیرخانه ستاد اقدام کنند.»
انتهای پیام/