مردم بیشترین استقبال را از غرفه کرمانشاه در نمایشگاه گردشگری داشتند

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، گفت: با برآوردی که از اداره‌کل استان‌ها داشتیم بیشترین استقبال را مردم از غرفه استان کرمانشاه داشتند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه جواد واحدی روز جمعه ۲۱ بهمن‌ماه در بازدید از غرفه استان کرمانشاه در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، اظهار کرد: انصافا کارهای قشنگی را کرمانشاه در حوزه ماموریتی گردشگری، صنایع‌دستی و میراث‌فرهنگی انجام داده است که جا دارد از زحمات مدیرکل و همکاران تشکر کنم. 

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، افزود: وجه تمایز کرمانشاه با استان‌های دیگر این بود که دستگاه‌های اجرایی را درگیر مباحث حوزه کاری خود کردند، که خیلی واجب بود. 

او تصریح کرد: این موضوع با توجه به پتانسیل‌هایی که استان کرمانشاه دارد حضور دستگاه‌های اجرایی در راس آن‌ها استاندار محترم در این حوزه بسیار واجب است. 

واحدی گفت: با برآوردی که از اداره‌کل استان‌ها داشتیم، بیشترین و بهترین استقبال را مردم از غرفه استان کرمانشاه داشتند و این نشانگر همیت و تلاش همکاران است. 

او در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت شناساندن منطقه جهانی هورامان / اورامانات اشاره کرد و گفت: این منطقه یکی از مهم‌ترین حوزه‌های کاری میراث‌فرهنگی است و با توجه به دستاوردهایی که ما در ثبت‌جهانی هورامان / اورامانات داشتیم تلاش استان‌ کرمانشاه این خواهد بود که ما بخشی از هورامان / اورامانات که در حوزه این استان است را بیشتر بشناسانیم. 

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در خصوص معرفی بسته‌های سرمایه‌گذاری در غرفه کرمانشاه، اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که استان کرمانشاه درحوزه سرمایه‌گذاری داشته است امیدواریم بتوانیم شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه باشیم. 

او تصریح کرد: کارهای خوبی انجام شده است اما جذب سرمایه‌گذار با توجه به پتانسیل‌های استان کرمانشاه واجب است، امیدواریم استاندار و دستگاه‌های اجرایی کمک کنند ما بتوانیم شاهد ارتقای حوزه گردشگری استان باشیم. 

انتهای پیام/

کد خبر 14011121417473

برچسب‌ها