پروژه سبزه‌میدان زنجان برای توسعه گردشگری استان فعالیت می کند

شهردار زنجان گفت: با توافقات صورت گرفته با وزیرمیراث فرهنگی فاز جنوبی پروژه سبزه‌میدان به نام ایران کوچک برای توسعه گردشگری استان فعالیت خواهد داشت.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان، علیرضا فیروزفر ظهر روز سه‌شنبه۱۶ اسفند ماه در آئین افتتاح فاز جنوبی پروژه سبزه‌میدان با حضور وزیر کشور ضمن تبریک عید نیمه شعبان اظهار کرد: در سال گذشته قطعا بدون همکاری مردم هیچکدام از امور شهری قابل اجرا نبود، قدردان این مردم شریف هستیم که شهرداری را بزرگوارانه کمک کردند.

شهردار زنجان افزود: پروژه سبزه میدان زنجان در یک محدوده ۶.۶ هکتاری اجرا شده و برای سه هزار و ۷۰۰ متر مربع در این محدوده، غرفه هایی با کاربری تجاری و با زمینه فعالیت عرضه محصولات صنایع دستی و گردشگری در نظر گرفته شده است.

شهردار زنجان با بیان اینکه بسیاری از این املاک متعلق به مردم و دستگاه‌های دولتی بود گفت: بسیاری‌ها سهم بسزایی در این جابجایی‌ها و گره‌گشایی‌ها داشتند که در این راستا ما قدردان مردم شهر زنجان هستیم چراکه برای این پروژه سختی فراوانی کشیدند و ما را همیاری کردند.

فیروزفر با بیان اینکه این پروژه در ۶.۵ هکتار در بافت مرکزی شهر ایجاد شده است، گفت: پروژه بیانگر یک هم آوایی کامل بین مردم و مسئولین و همه دستگاه ها بود تا به سرانجام رسید.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011216931176

برچسب‌ها