روان‌سازی بار ترافیکی منطقه آزاد چابهار در ایام نوروز

رئیس کمیته خدمات شهری ستاد اجرایی خدمات سفر چابهار از کنترل و روان‌سازی ترافیک نوروزی در سطح منطقه آزاد و شهرستان چابهار با همکاری پلیس راهور خبر داد.

به‌گزارش ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، اقبال صادقی با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده با پلیس راهور شهرستان گفت: روان‌سازی ترافیک سطح منطقه آزاد با همکاری 24ساعته نیروهای پلیس راهور در ایام پرتردد نوروز در حال انجام است.

رئیس کمیته خدمات شهری ستاد اجرایی خدمات سفر چابهار از اجرای طرح ترافیکی در سطح منطقه آزاد با هدف کمک به روان‌سازی بار ترافیکی خبر داد و افزود: انسداد مسیرهای تعیین‌ شده و یک‌طرفه کردن موقتی برخی مسیرها، با مشاوره پلیس راهنمایی و رانندگی، بخشی از این طرح بوده است.

به گفته او ایمن‌سازی مسیر کمپ ساحلی تیاب با نصب سرعتگاه‌های خاکی، از دیگر اقدامات این کمیته با هماهنگی پلیس راهور است.

صادقی همچنین به نصب علائم راهنما و هشدار در سطح منطقه آزاد اشاره کرد و گفت: این تابلوها شامل علائمی همچون شنا ممنوع و راهنماهای اطلاع‌رسانی سرویس‌های بهداشتی و پارکینگ بوده است.

او ادامه داد: واگذاری 9 پارکینگ در سطح منطقه آزاد به بخش خصوصی از طریق فراخوان و نظارت بر نحوه خدمات‌رسانی مناسب به مسافران در این پارکینگ‌ها، اقدام دیگری از سوی کمیته خدمات شهری ستاد اجرایی خدمات سفر چابهار در راستای تکریم میهمانان نوروزی است.

منطقه آزاد چابهار امسال با 7 کمیته در ستاد اجرایی خدمات سفر خود، در تلاش است تا میزبان شایسته‌ای برای گردشگران نوروزی باشد.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

کد خبر 14020111900735

برچسب‌ها