نخستین دوره جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان برگزار می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از انجام هماهنگی‌های لازم و شروع امور اجرایی جشنواره کوچ عشایر با نزدیک شدن به تاریخ برگزاری این جشنواره خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب روز شنبه 26 فروردین‌ماه 1402 در جلسه هماهنگی جشنواره کوچ عشایر با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی مربوطه، گفت: با توجه به نزدیکی موعد برگزاری جشنواره کوچ عشایر امور اجرایی این جشنواره براساس تقسیم وظایف بین دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط آغاز شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: در این جلسه وظایفی که برای دستگاه‌های مربوطه از جمله اداره‌کل میراث‌فرهنگی، اداره‌کل امور عشایری، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره‌کل ورزش و جوانان تعیین شده است، مورد بررسی قرار گرفت.

او تاکید کرد: امور اجرایی جشنواره آغاز شده است و با همکاری فرمانداری بیله‌سوار و دستگاه‌های حاضر طی روزهای آینده آماده‌سازی محل برگزاری جشنواره و برپایی چادرهای عشایری در دستور کار قرار دارد.

محمدی ادیب ادامه داد: دهمین دوره جشنواره ملی و نخستین دوره جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان همزمان با مراسم رسمی افتتاح رویداد اردبیل 2023 و با حضور سفرای کشورهای عضو اکو در روزهای 7 و 8 اردیبهشت‌ماه سال‌جاری در شهر جعفرآباد مغان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020126292719

برچسب‌ها