زنجانی‌ها باز هم در برگزاری جشنواره آش و نمایشگاه صنایع‌دستی حماسه آفریدند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان با اشاره به اینکه زنجان شهر جشنواره‌هاست، گفت: مسئولین زنجانی در اجرای این برنامه‌ها یکدل و همراه هستند.  

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، سید سعید صفوی روز ۱۰ مهرماه سال ۱۴۰۲ در نشست خبری با حضور خبرنگاران گفت: امسال برای دومین سال متوالی جشنواره آش و نمایشگاه صنایع‌دستی در فضای نمایشگاه بین‌المللی کاسپین با حضور مردم فهیم زنجان با شکوه خاصی و در آرامش در حال برگزاری است.  

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان با اشاره به برگزاری سه رویداد مهم به صورت همزمان در زنجان افزود: برگزاری جشنواره آش، نمایشگاه صنایع‌دستی و نمایشگاه سوغات به صورت همزمان و جشنواره‌های دیگر در طول سال در سطح ملی، بین‌المللی و استانی، به اذعان معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان را به شهر جشنواره‌های ایران تبدیل کرده است و زنجان طبق آمارها و نظرسنجی‌ها کمترین میزان نارضایتی را در کشور دارد که این امر نشان از همگرایی و همدلی مدیران در انجام خدمات گردشگری و مسافرین است.

زنجانی‌ها باز هم در برگزاری جشنواره آش و نمایشگاه صنایع‌دستی حماسه آفریدند

 
او با اشاره به اینکه زنجان میزبان مهربان نامیده شده است، بیان کرد: زنجانی‌ها مردمان مهربانی هستند و برخورد خوب و مناسبی را با میهمانان خود دارند.  

صفوی گفت: همگرایی و همدلی مدیران در انجام خدمات میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ستودنی است. تمامی نمایندگان و منتخبین مردم در مجلس شورای اسلامی، استاندار خوب استان که به تازگی استاندار برتر کشور انتخاب شده است، شهردار پرتلاش شهر زنجان و تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی که با همراهی و همدلی در برگزاری رویدادهای مهم شهر نقش اصلی را دارند.  

زنجانی‌ها باز هم در برگزاری جشنواره آش و نمایشگاه صنایع‌دستی حماسه آفریدند


او همچنین به نقش تاثیرگذار رسانه‌ها در معرفی رویدادهای مهم استان اشاره و بیان کرد: خوشبختانه اصحاب رسانه همواره همراه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بوده و در اطلاع‌رسانی رویدادهای مختلف پیشگام بودند.

محوریت جشن‌های شهری مردم هستند

علیرضا فیروزفر شهردار زنجان و رئیس جشنواره در نشست خبری با خبرنگاران در شانزدهمین جشنواره آش و هفدهمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی ضمن خیر مقدم به معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: خوشبختانه این روزها روزهای شادی را در زنجان شاهد هستیم و جشن‌های متعددی به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) در حال برگزاری است. 

شهردار زنجان با اشاره به اینکه امشب سه جشن بزرگ در نقاط مختلف شهر در حال برگزاری است، افزود: محوریت همه این جشن‌ها مردم هستند و این مایه خوشحالی است. امیدواریم این رویدادها ادامه دار باشند. 

او ادامه داد: باید برای داشتن جامعه امیدوار، زندگی در شهرها و محله‌هایش را بانشاط کنیم. 

فیروزفر گفت: داوطلب شدن برای امورشهروندی گام درستی است و این کار، آموزش را برای شهروندان راحت‌تر می‌کند و مشارکت فعالی را رقم می‌زند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402071100728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha