کسب رتبه اول کشوری توسط اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان در ارزیابی‌های ادارات کل استانی وزارت متبوع، رتبه اول کشوری را کسب کرد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، امیر کرم‌زاده گفت: برحسب رتبه‌بندی انجام‌ شده سال 1401 در مجموع ارزیابی شاخص‌های عمومی و اختصاصی واحدهای زیرمجموعه وزارت میراث‌فرهنگی،‌ گردشگری و صنایع‌دستی، برای نخستین بار اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان به‌عنوان برترین اداره کل وزارت متبوع در ارزیابی‌های ادارات کل استانی اعلام‌شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان بابیان اینکه این رتبه‌بندی از جنبه ارزیابی شاخص‌های عمومی و اختصاصی در چهار حوزه تخصصی میراث‌فرهنگی، گردشگری، سرمایه‌گذاری و صنایع‌دستی سال 1401 انجام‌ شده است، افزود: کسب رتبه اول کشور توسط اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان برای نخستین بار در میان 31 استان کشور، نتیجه حمایت‌های آیت‌الله شاهچراغی عضو جلس خبرگان رهبری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی نماینده محترم ولی‌فقیه در استان سمنان، هاشمی استاندار محترم سمنان، اعضای شوراهای تأمین استان، نمایندگان مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی، اصحاب رسانه و تلاش شبانه‌روزی همکاران اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، فعالان و دوستداران میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در استان و همراهی مردم این استان است.

او تصریح کرد: شاخص‌های عمومی شامل رضایت از خدمات، محور اطلاع‌رسانی و تبیین، ارتقای و بهره‌برداری، بهبود و تحول سازمانی، شایسته‌سالاری و... می‌باشد و شاخص‌های اختصاصی که شامل محورهای میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، محور توسعه مدیریت و منابع و... هستند که این اداره کل رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است.

کرم‌زاده گفت: امیدوارم با همدلی و همکاری سرمایه‌های انسانی این اداره کل بتوانیم با ارائه برنامه‌های جامع و کامل و اجرای آن در هر سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شاهد تداوم این روند و کسب موفقیت‌های چشمگیر در ارزیابی نهایی سال 1402 باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402081100590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha